marți, 4 martie 2008

1 martie, my fish...


Pentru toţi băieţii care încă mai au peştii primiţi de 1 martie (de la inventivele noastre colege :> ), luaţi şi citiţi nişte mituri despre cum se întreţin peştii, mituri care sunt bine înţeles false.

Un exemplu: Trebuie să pui sare în apa de acvariu, ca peştii să fie sănătoşi. Axi, ring a bell? :P

Sau: Ca să nu moară asfixiaţi, peştii au nevoie de pompă de aer sau de plante acvatice. Asta m-a prins şi pe mine.

Chiar sunt curios câţi vor păstra peştii. Eu zic că maxim 2.

14 comentarii:

8Hz spunea...

Tu spui ca 2? :)..pai atunci, sunt doar eu cu tine. Apropo, Andrei nu mai are pestele.. l-a dat la canal :|

Axi spunea...

Cristi. Pestii exotici se tin in apa sarata, pt ca sunt pesti oceanici. Nu stiu ce ai gasit pe net, dar cauta intr-o carte de specialitate:) Poate nu mor neaparat fara sare, dar e mai bine asa.

A, si daca vrei sa-l chinui, lasa-l fara aer:P oxigenul din aer se dizolva doar intr-o proportie f mica in apa. Plantele ar ajuta, dar cel mai bine e sa ai pompa (altfel nu se mai inventa chestia asta).

8Hz spunea...

he he ;))asa Acsii, pune-l la punct:P..Cristi, "ring a bell?" :>

Anonim spunea...

Deci asta înseamnă că ce avem noi sunt peşti oceanici!?

Axi spunea...

Mea culpa, m-am interesat mai-nainte. Pestii vostri sunt de prin China si de fapt sunt de apa dulce, dar sarea este oricum benefica.
Si ce am zis la pompa de aer ramane valabil:D

Anonim spunea...

Dar eu (adică site-ul ăla) am spus doar că nu sunt indispensabile; dar utile sunt într-adevăr.

8Hz spunea...

Hmm..se pare ca zvonul mortii lui Adolf s-a adeverit :|. Este al doilea pestisor cazut dupa cel al lui Andrei. Urmatorul mesaj vine de la al meu vertebrat acvatic si se indreapta catre ceialalti pestisori care inca se lupta sa supravietuiasca: "Hi! My name is Pics. I am a survivor living in Gelu's flat. I am broadcasting on all frequencies. I will be here everyday at mid-day, when the sun is highest in the sky. If you are out there... if anyone is out there... I can provide food, I can provide shelter, I can provide security. If there's anybody out there... anybody... please. You are not alone." ..so..daca mai exista pesti care traiesc in conditii precare, Pics ar fi incantat sa-si imparta acvariul cu ei ;)..pana nu e prea tarziu

Radu spunea...

axi, m-a rugat cristi din F sa-ti reamintesc sa-i aduci maine o icra. multumesc.

Axi spunea...

Spune-i ca-i aduc de ziua lui. Chiar doua. Dar sa se gandeasca de pe acuma ce nume le pune.

cyngus spunea...

mizerabilule..cum poti spune ca l'a dat la canal?>:P

8Hz spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=GAv8hI4QIrc
Am dat un link in cazul in care unii oameni ar vrea sa vada ce fel de muzica asculta Stafida in timpul sau liber =))

Anonim spunea...

Acel comentariu era defapt pentru acest articol.

Şi dacă îmi plac unele melodii de la Madonna ce? h? h?

btw, videoclipul e cam enervant.

Annk spunea...

al lui cipi cica traieste fericit cu alti pesti de pe la o matusa de-a lui dar al lui robert e mort :(

Annk spunea...

si initial ideea era sa va dam hamsteri :| dar era prea groaznic pentru ei