joi, 11 octombrie 2007

Vorbe de duh

Hai să facem aici o listă cu toate perlele scoase de diriga şi eventual de alţi profesori. :D

Let's begin:

Diriga:

Hormonu' omoară neuronu'.

Linişte, că vă vorbeşte un om, nu rage o vacă!

Ti arunc pi giam!


Erhan:

Te mănâncă hormoneii. Ia-ţi o fată faină şi combin-o.

Robert, ai un stil aşa "dăă" (doh).


Profa de mate:

Aceste exerciţii se aseamănă la fel.

Asta-i cauza şi pricina...

Sunt o şmecheră.

Cât e 3, ca număr?

triplete de câte patru

6 căciulo-6

Cu stil: "în mod detailat", "artimetică", "cartea aia respectivă"


Profu' de fizică:

Un electron zglobiu bea rachiu în pustiu.

Mambo...(M-am boşorogit.)


Şi o serie de apelative:

Fizică: copilaşi mititei şi drăgălaşi
Info: hipopotamilor, epuraşilor, dracilor etc.
Istorie: domnişoarelor şi domnilor
Biologie: măi copii
Română: oameni buni
Chimie (fosta): boambelor

Dacă mai aveţi, puneţi la comentarii. ;)

29 comentarii:

Andrada Constantiniuc spunea...

Avea diriga o chestie tare. Ceva de genul... "Liniste, ca va vorbeste o profesoara, nu rage o vaca". Sau nu mai stiu cum era. :D Si avea profa de mate o groaza, da' nu-mi vine acum niciuna. Da' maine la ora mai scoate cateva si o sa avem ce posta :)

Anonim spunea...

profa de mate..superbe perle..da' tot e mai funny cand da peste cosul de gunoi sau peste scaunul ala rupt si continua sa scrie exercitiul la tabla :)))

cyngus spunea...

...sau cand rade singura de glumele ei...

mirey spunea...

"Aceste exercitii se aseamana la fel"
" Asta`i cauza si pricina"
n`are rost sa mai zic autoarea:))

Radu spunea...

aaa...si inca o gafa minunata a doamnei profesoare de matematica, ce se afla pe hi5-ul lui g. " si ce ne facem daca se intampla n cu n+1?" :)))

Andrada Constantiniuc spunea...

A. "Un electron zglobiu, in pustiu, bea rachiu" - dl Milici. :)

a, si ca fapt divers...:
Raluca: mi-e dor de gelu, radu si cristi bruta...

:)

Raluca spunea...

Tot direct de la profa de mate (săraca probabil sughită în continuu din cauza noastră): "încadrăm formula într-un cerc" şi " încercuim formula într-un pătrat/dreptunghi" :))

Anonim spunea...

aia cu electronul era altfel..era "Un electron zglobiu, bea rachiu in pustiu" ...fara inversiunea aia...si aia cu incercuim formula intr-un patrat era la fosta profa de chimie ;)

Annk spunea...

aveam pe caietele de chimie de a 9-a si a 10-a o gramada de balbe :))

Axi spunea...

mate: "in mod detailat", "artimetica", "cartea aia respectiva"
info: "se usuca neuronul", "ti arunc pi giam", "neuronul nu tre sa se umfle [cu literatura, biologie:D], tre sa se elasticizeze [cu info si mate si fizica]"
economie: "norocel!" (cand stranuta cineva)

Si o serie de apelative:

fizica: "copilasi mititei si dragalasi"
info: hipopotamilor, epurasilor, dracilor etc.
istorie: "domnisoarelor si domnilor"
biologie: "mai copii"
romana: "oameni buni"
annk, apropo de caietele de chimie, eu puneam o liniuta de fiecare data cand spunea profa "deci"; se umplea pagina de liniute in juma' de ora:))

cyngus spunea...

punct. ...ai uitat la info de:"berbecii astia din XII H"...alint pe care l'am auzit doar eu...si de "bube in fund"...

Radu spunea...

bai cyngus, care-mi esti ? :)

SCriBu spunea...

cyngus e Murgu.

8 Hz spunea...

ati uitat la apelative de "boambele" profei de chimie ;))

Annk spunea...

axi..asa faceam si eu :)) si andreea :)) aveam sute de liniute la deci

Annk spunea...

si oricum la mate baza e "Hai la tabla Alina, Raluca, Andreea, Irina, Anca,Georgiana, Mirela, Andrada, Alexandra,Narcisa, Diana, Ana, Beatrice, 'ptui'...Mihaela" :))

Axi spunea...

Si mai este o baza la mate..."Nu, nu, da' eu stiu, da, las ca stiu eu di ci, da da, o sa vedeti voi mai incolo, da (etc etc)" :-"

aalias spunea...

sau profa de mate scoate la tabla si dicteaza, apoi:"a!nununununnunnnnnnnuuu!!!a gresit mihaela"(si la tabla era betty,geo,anoph,alina,andreea,ionut sau oricine altcineva in afara de mihaela)
profu de romana:"tanti legenda si domnu mitu"
diriga:"am doua bube:una e alina(fiind eu) si cealalta d`soara toderas"
erhan:"te mananca hormoneii.ia`ti o fata faina si combin`o(ii zisese lu murgu)-(no offence,murgu,n`am nimic cu hormonii tai)
ps:mi`e dor de voi

8 Hz spunea...

Si se pare ca Murgu i-a luat sfatul prea in serios :>

cyngus spunea...

cineva te'a informat gresit gelu...

Anonim spunea...

eu notam perlele profei d mate la sf caietului..pin ore;))..sa vad c mai gasesc:-?
"toate algebrele"
"0 puncte ca o iesit porumbelu"
"cum il procedam aicea?"..
oricum aia..cu "se intampla n cu n patrat" cred k a fost cea mai tare..

Annk spunea...

te rog cristi reimprospateaza postul asta si pune si "sunt o smechera" (profa de mate) ..si oricum nu e prima data cand zice.. :> si mai am ale profului de romana : ...ma unde-s alea? :| ti le-am dat tie..cred..si proful de geogra : "Duduilor..v-ati gasit?"

Annk spunea...

"voi va uitati la caca-m-as eu" :)

SCriBu spunea...

Ce pot să zic, profii au voie să folosească termeni obsceni. :P

Andrada Constantiniuc spunea...

Diriga: "Calculatorel Fănel" :)) Ceva pe la Oracle :D

dee spunea...

daca tot v-ati pus sa povestiti perle de profi am si eu cateva pagini bune doar cu perlele fostului meu dirig, unele mi-ar fi rusine sa le scriu- adica majoritatea, altele le voi cenzura putziin, dar sunt foarte originale:)) voi scrie doar ce-mi amintesc:
-inchide cartea aia f**-o grebla!;
-nu mai scartzai cu scaunul ala, scartzaiti-ar sicriul;
-iesi afara si stai acolo pana te f**e mos craciun;
-iti bag un tzarush pe gura si il scot pe anus(la o colega guraliva);
-va tai si eu picioarele ca la broscoi si o sa umblati in sex;
-Casa Porcului Didactic (casa corpului didactic);
-partidul scutecist;
-mamicile voastre nu puteau face avort?;
-ce avem aici?ora de sexologie aplicata?;
-data viitoare cand vin la ora, sa va luati o mana de paie si sa vi le bagati in gura, poate asa va fi liniste;
-incercam sa-i regulam cu absente;
-daca ne tragem de perciuni si de alte pilozitati ale corpului;
-să înmulţeşti puii de buhă;
etc etc... nu mai pot d ras, nu de alta si mi-ar mai trebui mult timp sa le scriu si pe restul...sper ca v-ati amuzat putziiin. :)
uitasem sa spun ca profu a picat testul psiho, iar acum nu cred ca i s-a mai incredintat o alta clasa, ia calmante, iar perlele presupunem ca le-a scos in perioada in care refuza sa le ieie:))

Anonim spunea...

Eh, nu toată lumea e făcută să ajungă profesor... Oricum, penale perlele. :))

Radu spunea...

cine e diana?:)

Anonim spunea...

E o studentă din Timişoara sau cel puţin asta scrie în profilul ei.

ze outsiders :p