marți, 16 octombrie 2007

Idle Tuesday Afternoon Thoughts

Astazi, in ora de info, cand diriga ne traducea cursul Oracle ( =)) ) iar voi stateati pe Y!M si pe Haicinci, eu si Raluca, mai profunde din fire, am inceput sa ne gandim la... uhm.. viitor, cred. Breee, peste 2 luni si 10 zile e Craciunul. Peste doua luni la ora asta va fi trecut Mos Nicolae. Iar cu jumate de an dupa asta dam bacu'!! Bineinteles, va mai veni Pastele, vor mai veni vreo doua majuri, va veni ziua lui Bruta, va veni banchetul, da' dupa aia tot la bac ajungem, stiti, bai, stiti, huh, huh?

A, ziceam doar asa, ca fapt divers. :D

Desi.. Hai sa ne gandim si la faptul ca peste acelasi timp precizat mai sus, nu o sa ne mai vedem. Nu o sa ne mai vedem, măăăă, ca asa se intampla mereu dupa clasa a doispea; toti spun ca vor muri unii fara altii, ca vom organiza reuniuni, ca bla bla blaaa. Deci fiind constienti ca nu o sa facem nimic din bla-bla-bla-ul ala mai incolo, haideti sa fim altfel macar acum, in ultimele luni. O sa radeti toti daca as aduce vorba de o excursie sau ceva de genu' asta (vezi, Raluca, "ceva de genu' ASTA" :D ), desi ar fi frumos de 1 decembrie sa.. sa ceva. Toti impreuna! No chance, huh? Sau..?

Ma rog, vroiam doar sa spun ca, vorba tocilarei de formule kilometrice, vine bacu', fratilor. Incercam sa ma gandesc de ce o sa imi fie dor, dar nu am sa enumar acum, aici. Vreau doar sa zic ca-mi placeau tare-tare zilele de vineri de anul trecut, cand aveam info ultimele ore (ultimele ore la care stateam eu, ca religie si dirigentieeeeee....... :D ), iar gemenele stateau in stanga mea si le auzeam cum vorbeau cu ai lor la telefon, sa vina sa le ia acasa. Si stiam ca urmeaza weekendul, rest & peace & no school & no diriga & no profi crizati. Da' imi era totusi putin dor de voi. Da' doar putin. :)

Trebuie sa plec la... invatat la chimie*. La revedere.

*joke. sau scuza, motiv, ca sa nu fiu badaran(ca).

18 comentarii:

Axi spunea...

Excursieee :) Nu conteaza ca o sa fim cel mult 10...haideti sa mergem oricum:) Cu trenul. 1 decembrie. La munte sau la mare? :D

SCriBu spunea...

Da, ar merge o excursie, aşa, ca de sfârşit de liceu. :D

Andrada Constantiniuc spunea...

Munte, tu. De 1 decembrie e frumos la munte. Undeva aproape, nu la Papa Pius in praznic. :D La mare de 1 mai, remember? :) Bre, poate chiar punem in practica.. Ar fi prea frumos incat sa se intample.. :D

Annk spunea...

1 decembrie...nu's ...already am alte planuri..eh.. ata ete :)

Radu spunea...

se va intampla. de 1 decembrie. Minunea. am zis.

Andrada Constantiniuc spunea...

pffffaiiii 8->

Axi spunea...

Ooook. Destiantia?:D

SCriBu spunea...

Unul din piscurile prea frumoasei noastre Bucovina (adică aproape, dar totuşi departe).

Andrada Constantiniuc spunea...

Da, da, propune tu, Cristi, ca tu le ai cu de-astea, cred :D Rarau - prea de parte? Arinis - nu e de urcat niciun munte, nu? :) Parca as vrea sa si escaladam ceva, acolo :D

SCriBu spunea...

Păi, pe Rarău e destul de mult de urcat şi nu ştiu dacă or să vrea toţi.

Mai bine aşteptăm să treacă balul ca să vorbim şi cu restul băieţilor.

Axi spunea...

Pana la Pastorala cred ca poate urca toata lumea. Cine vrea, merge si pe Pietre. Pa Rarau e fain ca avem unde merge sa bem ceva cald si sa cantam la chitara:> Doar ca am mai fost...

Anonim spunea...

hm..si eu cred k ar fi ok sa facem o excursie;))..se poate si rarau..ce conteaza k majoritatea au mai fost de vreo 5 ori:))..important e sa mergem cu cl;))

SCriBu spunea...

Ok, deci dacă nu găsim altceva merem pe Rarău.

Annk spunea...

sa-mi dati poze :)

Radu spunea...

nu vrem.

SCriBu spunea...

Ce nu vreţi?

Radu spunea...

nu vrem sa ii dam colegei noastre, annk, poze. :)

SCriBu spunea...

A...:))