duminică, 23 septembrie 2007

What's up, bre?

Pentru cei care nu au fost ieri la romana, sa ma scuze domnul profesor in caz ca va ajunge aici si va citi, bine ca nu au fost. Adica am rezolvat jumatate de subiect de bac in o ora si un sfert, adica de la 12 la 13:15. Pentru cei care nu au fost vineri la scoala, sa ma scuze ceilalti profi in caz ca vor ajunge aici si vor citi, bine ca nu au fost. Mult timp pierdut, mult stat degeaba. Ok, nu sunt aici sa ma plang si sa vorbesc de(spre) profi. Hai sa trecem la altele.


Maine (maine!=poimaine, raspoimaine, and so on) imi aduceti toti (toti si cu totii!!) banii pentru cadouri. Stiti care si cat trebuie sa imi dati. Daca mai trebuie sa dau rest 20.000 cuiva de vineri, let me know.

Gelu, Cristi? Stiu ca sunt frumoase parasutele si zburatul, da' chiar ne e dor de voi. Cand veniti la scoala? huh, huh? :D
A, si tin sa spun aici ca ii sta bine Georgicai in blugi normali :D Cine nu e de acord cu mine ma-sa e curva (hai spuneti-mi ca stiti faza si ca nu o sa primesc block pentru asta :D ). Si doar ca sa mai fac lume sa posteze p'acilea, chiar si numai cu un "Mersi..", spun ca imi plac si culoarea tenisilor lui Betty :D

Ce tort vreti pentru joi? Tort sau prajituri? Cacao, vanilie? Hai, spuneti, ca sa nu iau iar tort de ala de la care vi s-a facut rau la toti, in ziua cu majul lui Mirey :D

Pare topic de ala 3 in 1, da' nu vroiam sa fac cate un tipic cu cate o intrebare, deci cand raspundeti la o intrebare, ranspundeti frumos, in propozitie, sa inteleaga si restul la ce va referiti, da?
Ma rog, am sa mai revin maine cu prostii d'ale voastre, petrecute maine (asta pana mi se va acri, in caz ca nu voi fi bagata in seama decat de vreo 2-3 :D )
Hai pa.

6 comentarii:

SCriBu spunea...

Eu, de mâine s-ar putea să dau pe la clasă, da' nu garantez.

Georgica...normal? Ceva nu puşcă.

Anonim spunea...

Scribu, sa'i trimit mamei tale linkul sa vada ca tu chiulesti??!?

SCriBu spunea...

mama ştie...moralistule :-P

8 Hz spunea...

Eu vreau tort :D..de cacao ;))

Andrada Constantiniuc spunea...

uhuh, va multumesc tuturor pentru raspunsuri si cooperatiune, va multumesc ca atunci cand vedeti massurile de la cristi dati X ferestrei si ca va doare in paispe. maine mergem dupa tort si o sa mancati un cacat miercuri. (se exclud marc si inca cativa). sunteti naspa, breeeeeeeeeeeeee. mwwhahahaaa

8 Hz spunea...

foarte tare Andraaa =)) ..da-le peste cap fato ;)