miercuri, 3 octombrie 2007

Mirey şi guma de pluş

Dragul nostru coleg, nimeni altul decât Radu, a facut astăzi un mare pas spre viitorul lui. :) Adică a scris cuprinsul unui viitor roman pe care îl va scrie candva... (adică la paştele cailor). :D Here it goes:


Cuprins

1. Ridurile melcului bătrân
2. Ceaţa sufletului capricios
3. Mirey şi melcul fermecat
4. Mirey işi face prieteni noi: Axi şi Andra
5. Mirey. Prima dezamagie. Axi fuge
6. Păsările zboară în ţările calde. Andra se îndrăgosteşte
7. Mirey rămâne singură
8. Apare prietenul ei cel mai bun, Radu
9. Axi şi Andra se întorc. Ambele se îndrăgostesc de Radu
10. Radu e confuz
11. Mirey suferă a doua dezamăgire
12. Mirey işi face bagajele şi pleacă de acasă
13. Sconxul* mutant vorbitor
14. Mirey dă cu şutul sconxului. Acesta plânge
15. Mirey se împrieteneşte cu Mihaela, zâna gumelor
16. Mirey işi povesteşte necazurile; în schimb Mihaela îi dă o gumă de pluş
17. Guma de pluş fermecata, cu puteri nebănuite
18. Mirey se întoarce acasă
19. Andra şi Axi o primesc cu braţele deschise
20. Radu a murit, a mâncat ciuperci otrăvite
21. Mirey plânge a treia dezamăgire
22. Mirey împarte guma de pluş cu Andra şi Axi
23. Se îneacă de la gumă şi mor toate trei
24. Mihaela simte primejdia şi îl învie pe Radu
25. Radu e bun şi prin trei sărutări magice le învie pe fete
26. Toţi fac o petrecere şi se bucură
27. Navele extraterestre invadează Pământul
28. Radu zice: "Na şi ce?"
29. Extratereştrii mor de ciudă
30. Radu salvează Pământul
The End

:D
Noi îi urăm succes şi aşteptăm să vedem rezultatul final. :)

_____
*da, "sconxul". :D

26 comentarii:

Annk spunea...

da' radu e asa timid de nu l-a pus el? :))

Andrada Constantiniuc spunea...

Ii era lene sa il scrie si mi-a zis sa il pun eu :D

SCriBu spunea...

Cuprinsul ăsta e atât de copilăresc, de aleatoriu şi de narcisist încât e delicios! :))

Anonim spunea...

da annk. dupa ce am aratat la juma' de clasa, prin pauze, imi era rusine sa il mai arat si aici 8-|

Axi spunea...

And the day is saved...by:

..'** RADU **'..

(n-ai inteles nimic Radu.:)) )

Radu spunea...

annk nu a inteles. nimic. :). tu ti-ai invatat lectia ;))

8 Hz spunea...

de ce l-a inviat Mihaela pe Radu? :-/

Radu spunea...

pentru ca e zana gumelor si a simtit primejdia ce ma inconjoara ;)

Axi spunea...

Cum de ce? Dup'aia cine ne mai spunea dacă am înţeles sau nu? :-?

Radu spunea...

chiar. am uitat sa zic: nu ai inteles nimic. gelu :)

8 Hz spunea...

pe naiba :] .. ai si tu replica asta pentru ca atunci cand ramai fara raspunsuri sa scoti cuvintele magice din joben "Nu ai inteles nimic! Ta-daaam" :))

Radu spunea...

te rog frumos. nu mai folosi expresii de genul "pe naiba" sau "pana mea" sau alte cuvinte de mahala ca aici nu suntem in solca.

8 Hz spunea...

uuuu..Imi pare rau. Am stiut ca dau dar nu m-am gandit ca te si lovesc :> . (ahem) Doresc sa-mi prezint scuze tuturor cititorilor pentru cuvintele imorale si triviale postate in acest blog. Nu sunt infailibil si am avut un moment de ratacire. Inca o data, scuze pentru orice persoana care s-a simtit vexata datorita insolentei mele. :D ...

Radu spunea...

hai ca-ti mai scriu inca o data. poate intelegi. "Nu poti fi scuzat. esti emo. imi pare rau."

Andrada Constantiniuc spunea...

Radu! Esti rau! Prea rau pentru a fi colegul meu de banca. Nu ma fa sa zic ceva pentru care o sa imi para rau mai tarziu. Cere-ti scuze de la Marc. !!

8 Hz spunea...

E ok. Nu vad de ce tot iti pare rau. Am sa-mi port eticheta pe care mi-ai dat-o.
P.S. Ai grija pentru ca de la un anumit punct dai in penibil. In momentul de fata, tu te situezi pe punct.
Cu deosebita consideratie, al tau Gelu

SCriBu spunea...

Kids, play nice..:P

Radu spunea...

multumesc prietene, pentru grija ce mi-o porti. am sa incerc sa nu sar de pe punct. [sper ca atunci cand zici "punct" nu te referi la axi, nu?] :)

Annk spunea...

Radu e pe Axi? =)) vai da' ce amuzanti sunteti :)))

mirey spunea...

Episodul 2

Mirey sufera a 4-a dezamagire!...Radu, degeaba salvezi planete daca vorbesti asa cu gelu!:|

Annk spunea...

de ce Radu e personajul principal pozitiv din acest roman? e cumva o..autobiografie?

Radu spunea...

nimeni nu intelege nimic :((...de maine nu mai vin la scoala. o sa vedeti. nu mai sunteti colegii mei :(( adio :((

SCriBu spunea...

Radu is becoming emo! Run awaaay...

:))

Axi spunea...

1. Punctul meu e doar al meu şi nimeni nu sta pe el, clar?
2. Gata, v-ajunge! Împăcare-împăcare...

>:D<

Andrada Constantiniuc spunea...

Va iubesc ca mi-ati inveselit seara. De fapt eram deja vesela, iar cand am citit ultimele posturi am dat in ras isteric, stiti voi de care :> Hai vise placute tuturor :) Group hug? Ce spuneti? :> Haaaai.
>:D<
:)

SCriBu spunea...

>>>:D<<<