joi, 4 octombrie 2007

Saying goodbye isn't hard to do

Annk a hotărât să nu mai treacă pe aici deoarece consideră că am nedreptăţit-o.

Am convins-o să-şi publice articolul astăzi, în loc de ieri, tratament pe care nu i l-am aplicat şi Andrei pentru că nu eram prin preajmă când a publicat chestia aia mai veche cu "Ce vrei să te faci când vei fi mare". Astfel, articolul Annkăi (care era destul de fain) "se pierdea". Cry me a river and get over it!

Anyway, am pregătit un sondaj nou, deci votaţi. :D

4 comentarii:

Andrada Constantiniuc spunea...

Adica eu ce-am facut?! :-s

SCriBu spunea...

Păi, ai făcut-o pe Annk să creadă că o discriminez în favoarea ta.

8 Hz spunea...

"Cry me a river and get over it!"
super tare :)) ..deţii copyright pentru asşa ceva? :>

SCriBu spunea...

Aş vrea eu :P

E o vorbă a americanilor.